اخبار بازی

فیلم سینمایی فورتنایت

محسن شجاعی

به گزارش وبسایت The Information اپیک گیمز قصد دارد به هر شیوه‌ای میزان محبوبیت و فراگیری عنوان بتل رویال خود را گسترش دهد و در همین راستا بحث ساخته شدن فیلم سینمایی فورتنایت اکنون در حال بررسی است و به احتمال قوی اجرایی خواهد شد.

داستان عرضه بازی فورتنایت و پابچی و فراگیر شدن ژانر بتل رویال به صورت ناگهانی و همگانی برای تمامی اهالی گیم تکراری و خسته گننده است و بارها درباره آن صحبت شده‌است. می‌دانیم که میزان درآمد اپیک گیمز از پروژه بتل رویال خود به قدری بالا بود که تصمیم گرفت به پشتوانه آن، پلتفرم فروش بازی‌های PC خود را راه اندازی کند و با هدیه دادن بازی‌های محبوب به صورت رایگان به مخاطبان، بستن قراردادهای انحصاری با استودیوهایی نظیر رمدی و تقسیم سود بیشتر به ناشران هم مخاطبان و هم ناشران را به سمت خود جلب کند. شاید به عقیده بسیاری Fortnite در نفطه عطف کارنامه خود قرار داشته باشد و میزان محبوبیت آن با هیچ عنوانی قابل مقایسه نباشد اما، ظاهرا اپیک گیمز پتانسیل‌های بیشتری در این بازی می‌بیند.

به گزارش وبسایت The Information اپیک گیمز قصد دارد به هر شیوه‌ای میزان محبوبیت و فراگیری عنوان بتل رویال خود را گسترش دهد و در همین راستا بحث ساخته شدن فیلم سینمایی فورتنایت اکنون در حال بررسی است و به احتمال قوی اجرایی خواهد شد. گزینه اول اپیک برای گسترش مخاطبان بازی، بازی پر پتانسیل موبایل بوذ که به دلیل دعوی حقوقی با ابر شرکت‌های گوگل و اپل، دچار اختلال شده و تقریبا راکد است و بنابراین مسئولان استودیو تصمیم گرفتند با حرکت به سمت صنعت سینما، اهداف خود را پیگیری کنند.

لازم به ذکر استاین اطلاعات صرفا در حد شایعه هستند و نباید بیش از اندازه به آن‌ها اعتبار داد اما، با توجه به علمکرد اپیک طی چند وقت اخیر، گزینه ورود به صنعت سینما چندان دور از ذهن نخواهد بود.

منبع:دنیای بازی

  • pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی