اخبار بازی

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

تاریخ انتشار نسخه واقعیت مجازی Among Us مشخص شد

خشایار امامی فرد

بازی مورد انتظار Among Us VR در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) در Meta Quest، Rift و استیم منتشر خواهد شد. این بازی که در جریان رویداد Meta Connect 2022 به نمایش گذاشته شد، اکنون برای پیش‌خرید در فروشگاه متا کوئست در دسترس قرار دارد و شامل یک کلاه Mini Crewmate به عنوان جایزه پیش‌خرید است.

اکنون می‌توانید Among Us را به صورت واقعیت مجازی با وظایف، جلسات اضطراری و عبور از دریچه‌های هوا که همه در یک محیط ۳۶۰ درجه همه جانبه ارائه می‌شوند، تجربه کنید.

این بازی دارای چت صوتی و متنی سریع و بخش آنلاین است و با ۴ تا ۱۰ بازیکن قابل بازی کردن خواهد بود. کراس پلتفرم بین متا کوئست، ریفت و استیم گنجانده شده است.

همچنین شامل مینی گیم‌های جدید برای واقعیت مجازی است و به هشت زبان انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، چینی (سنتی و ساده)، ژاپنی و کره‌ای در دسترس خواهد بود.

ویکتوریا تران، مدیر انجمن Innersloth گفت:

Among Us VR درست به موقع برای تعطیلات عرضه می‌شود و ما بی‌صبرانه منتظر هستیم که ببینیم چطور خانواده و دوستان دور هم جمع می‌شوند و به یکدیگر خیانت می‌کنند. نسخه واقعیت مجازی امانگ آس به روح بازی اصلی وفادار می‌ماند و در عین حال راهی کاملاً جدید را به بازیکنان می‌دهد تا هرج و مرج و هیجان متهم کردن دوستان خود را به قتل، تجربه کنند.

Among Us

این بازی توسط استودیو Schell Games و با همکاری Innersloth و Robot Teddy ساخته شده است. جسی شل، مدیرعامل این استودیو اعلام کرد که همکاری آن‌ها برای ساخت نسخه واقعیت مجازی Among Us از بسیاری جهات «رضایت‌بخش» بوده است.

ما به همراه هم چیزی خلق کردیم که جامعه Among Us را خوشحال می‌کند، طرفداران جدیدی پیدا می‌کند که برای اولین بار بازی را در هدست واقعیت مجازی تجربه می‌کنند، یا طرفداران بازی اصلی را ترغیب می‌کنند تا برای اولین بار VR را امتحان کنند. بگذارید جلسات اضطراری شروع شوند!

پیش از این در فروردین ماه امسال شایعه شده بود که نسخه واقعیت مجازی Among Us در ماه دسامبر ۲۰۲۲ و درست پیش از تعطیلات کریسمس منتشر خواهد شد. اما با تایید رسمی مشخص شد که یک ماه فاصله دارند.

نسخه واقعیت مجازی بازی محبوب Among Us در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) با قیمت ۱۰ دلار در Meta Quest، Rift و استیم منتشر خواهد شد.

منبع: VIGIATO

بازی Iron Man

محسن رحیمی

شرکت EA رسما اعلام کرده که این بازی Iron Man، یک عنوان تک‌نفره است و هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.

شایعات مربوط به ساخت بازی آیرون من برای مدت‌ها به گوش می‌رسید و حال الکترونیک آرتز با انتشار تصویر بالا، این شایعات را تأیید کرده است. مطابق شایعات، استودیوی Motive که ریمیک دد اسپیس را در دست توسعه دارد، سازنده پروژه Iron Man محسوب می‌شود. همچنین گفته شده که اولیویر پرو، تهیه‌کننده ارشد بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy، توسعه این عنوان آیرون من را مدیریت خواهد کرد.

بازی Iron Man به عنوان یک تجربه تک‌نفره در سبک اکشن ادونچر سوم شخص توصیف شده و سازندگان قصد دارند تا برداشت اوریجینالی را از این شخصیت محبوب مارول ارائه دهند. از آنجایی که تیم سازنده هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد، اطلاعات چندانی از این بازی در دسترس نیست. اما به گفته مارول، همکاری آن‌ها با الکترونیک آرتز به پروژه Iron Man محدود نیست و این عنوان «یکی از چندین بازی» جدیدی خواهد بود که با همکاری دو کمپانی نام‌برده ساخته خواهد شد.

در حال حاضر بازه زمانی عرضه یا پلتفرم‌های بازی Iron Man نامشخص است.

منبع: بازی سنتر