اخبار بازی

۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

by Daniel Tack

بازیکنان امروز که در Call of Duty: Warzone فاش شده اند ، با ظاهری جدید در Call of Duty: Vanguard آینده آشنا شدند. امسال در 5 نوامبر ، Call of Duty به عنوان پس زمینه Call of Duty: Vanguard به جنگ جهانی دوم باز می گردد.

مهم است که آنچه را که در حال حاضر در Activision Blizzard در مورد اتهامات جاری در مورد فرهنگ کار در حال وقوع است در نظر داشته باشید. شکایت جاری وزارت کار و مسکن عادلانه کالیفرنیا (DFEH) علیه این شرکت به دلیل گزارش فرهنگ سمی محل کار است. بخش عمده ای از این شکایت بر "نقض حقوق شهروندی و حقوق برابر دولت" به ویژه در مورد رفتار با زنان و دیگر گروه های حاشیه ای متمرکز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دادرسی تا کنون ، از جمله جزئیات ذکر شده در دعوی علیه Activision Blizzard ، لطفاً پوشش قبلی ما را در اینجا بررسی کنید.

در حالی که تنظیمات جنگ جهانی دوم ممکن است بارها و بارها برای هر تعداد عناوین مورد استفاده قرار گیرد ، Sledgehammer Games با تمرکز بیش از حد به تیم ها نگاه می کند - آنچه که به عنوان نیروهای ویژه شناخته می شود - و تصور آنها در اینجا به عنوان یک تیم کوچک برای باز کردن یک توطئه مخفی علاوه بر این ، Call of Duty: Vanguard WII را با محیط هایی که به طور سنتی مورد بررسی قرار گرفته اند ، بررسی می کند ، اما همچنین جبهه ها و سالن های متعدد دیگری را نیز بررسی می کند.

بازیکنان در شمال آفریقا ، جبهه شرقی ، جبهه غربی و اقیانوس آرام در دو کمپین تک نفره و چند نفره راهی می شوند. Vanguard در صدد شصت فریم بر ثانیه بر روی همه سکوها برای یک تجربه رزمی روان است. علاوه بر هدایت Sledgehammer در کمپین ، Treyarch استعدادهای زامبی خود را برای اضافه کردن حالت Zombies به عنوان قرض می دهد ، و Raven با یک نقشه جدید Warzone وارد می شود. دیدن بسیاری از استودیوهای Call of Duty که برای ارائه این زمان در زمینه تخصص خود گرد هم می آیند ، بسیار شاداب است و باید چیزی جالب را رقم بزند.

https://www.gameinformer.com/sites/default/files/styles/body_default/public/2021/08/18/d6761ad3/cod2.jpg

در مبارزات انتخاباتی ، بازیکنان نقش یک تیم تخصصی را بر عهده می گیرند که آماده است به قلب برلین برود تا حقیقت وحشتناک پشت پروژه ققنوس را کشف کند. اگر این کمی شبیه به Inglourious Basterds به نظر می رسد ، شما در میدان مناسب هستید. هر چه باشد ، این برنامه برای شکل دادن به آینده نازی ها و رایش پس از سقوط هیتلر است. در حالی که داستان و همه چیزهای مرتبط با آن از لحاظ تاریخی الهام گرفته شده است ، اما نکات طرح مانند پروژه ققنوس آزادی های قابل توجهی با گذشته واقعی دارد.

تیم خدمه با گروهی از شخصیت های سرزنده تحت رهبری گروهبان بریتانیایی آرتور کینگزلی شکل می گیرد. بقیه بازیگران از سراسر جهان و جنگ می آیند. ستوان پولینا پترووا در نقش تیرانداز روسی گروه ، با الهام از تک تیرانداز معروف لیودمیلا پاویلچنکو بازی می کند. از آمریکا ، ما خلبان جنگنده کاپیتان وید جکسون داریم ، که در میدوی عملکرد فوق العاده ای دارد و بعداً با عبور پیاده نظام کشته و برداشته می شود. سرانجام ، لوکاس ریگز پیاده نظام استرالیا خدمه متنوع را جمع می کند تا تیم ما را جمع کند. سرنوشت و اوضاع و احوالی که جنگ ادامه دارد به یکدیگر کشیده شده است ، این مجموعه نیروهای ویژه سرانجام مأموریت پیدا می کند تا به برلین برود تا یک راز را کشف کند و به یک رایش جدید پایان دهد - قبل از شروع.

از نظر چندنفره ، 20 نقشه سنگین هنگام راه اندازی در دسترس خواهد بود. مثل همیشه ، برخی از عناصر جدید حتی برای بازیکنان باسابقه ، پیشتاز را تازه نگه می دارند. محیط های واکنشی به بازیکنان اجازه می دهد تا قفسه های کتاب ، دیوارها ، تخته ها ، پنجره ها و موارد دیگر را منفجر کنند تا نقاط دیدنی بیشتری ایجاد کنند و مکانهای امن را خطرناک کرده و بازی را پویا نگه دارند. شاید جالب تر ، گام به گام مبارزه ای تنظیم جدیدی است که می توانید در گزینه های بازی سریع خود انتخاب کنید.

سه "گام رزمی" مختلف برای کشف وجود دارد ، از تاکتیکی که شامل زمان طولانی تر تا درگیری و تعداد بازیکنان کمتر تا حمله رعد اسا است ، که بازیکنان زیادی دارد و زمان بسیار کوتاهی برای درگیری. انتخاب سرعت رزمی شما به آسانی در سایر تنظیمات از طریق دکمه Quickplay انجام می شود ، بنابراین می توانید یک بازی متناسب با سایر پارامترهای استاندارد خود پیدا کنید. این که آیا دوست دارید عکس های چاقو خود را تنظیم و کامل کنید یا فقط وارد میدان شوید ، قدم زدن رزمی باید در پیدا کردن سبکی مناسب شما در کنار عناصر سنتی چند نفره کمک کند. حالت گیم پلی جدید ، Champion Hill ، یک بازی 8 نفره است که بازیکنان در آن به آخرین تیم می جنگند.

با راهنمایی Sledgehammer در داستان جنگ جهانی دوم ، Treyarch در مبارزه با زامبی ها و Raven در آوردن Warzone ، Call of Duty: Vanguard در حال استفاده از تنهای استعدادهای تخصصی است. خواهیم دید که چگونه همه چیز در نوامبر جمع می شود.

https://www.gameinformer.com/sites/default/files/styles/body_default/public/2021/08/18/65c213c8/cod3.jpg

منبع:Game Informer

f1 2021

با وجود رقابت شدید Mario Kart 8: Deluxe ، F1 2021 با توجه به Gfk Chart-Track بار دیگر در صدر جدول فروش فیزیکی انگلستان قرار گرفت. همانطور که توسط GamesIndustry.biz فاش شده است ، فروش اولین مورد هفته به هفته پنج درصد افزایش یافته است ، در حالی که دومی 30 درصد کاهش یافته است. با این وجود ، آخرین سیم کارت مسابقه ای Codemasters موفق شد برای سومین هفته متوالی مقام برتر را از آن خود کند.

تنها عنوان قابل توجه دیگر بازی های المپیک توکیو 2020: بازی ویدیویی رسمی بود. بدون شک به دلیل هیاهوی المپیک واقعی ، فروش آن 43 درصد افزایش یافت و آن را در رتبه سوم قرار داد. متأسفانه ، این سر و صدا به ماریو و سونیک در بازی های المپیک 2020 توکیو که فروش آنها 13 درصد کاهش داشت کمک نکرد.

The Legend of Zelda: Skyward Sword HD پس از کاهش 46 درصدی فروش ، از رتبه دوم به پنجم رسید. NEO: The World Ends with You هفته گذشته در مکان دهم ظاهر شد ، اما متأسفانه این هفته از ده تیم برتر خارج شد.

منبع: GamingBolt

Posted By

Rob Kotisch ، رئیس Activision در فراخوانی اخیر درآمد خود برای Activision تأیید کرد که یک بازی موبایل جدید در فرانچایز Call of Duty در استودیوی داخلی تلفن همراه خود در حال توسعه است. استودیو همچنین از Activision Shangai و Beenox برای توسعه پشتیبانی می کند.

به نظر می رسد که اکتیویژن بسیار مشتاق گسترش فضای تلفن همراه است ، که تعجب آور نیست زیرا Call of Duty Mobile یک موفقیت باورنکردنی برای غول انتشارات بوده است. این احساس منعکس کننده اظهارات راب کوتیش در حین تماس با درآمد است ، در حالی که او گفت (همانطور که توسط VGC رونویسی شده است):

"ما استودیوی داخلی داخلی خود را ایجاد کرده ایم و تلاش زیادی برای جذب نیرو در سراسر Beenox و Activision شانگهای انجام می دهیم و این تیم ها با هم در حال راه اندازی یک پروژه موبایل جدید بدون اطلاع قبلی در فرنچایز Call of Duty هستند. هیجان زده در مورد. ”

هنوز مشخص نیست چه زمانی بازی منتشر می شود ، اما حدس و گمان در مورد آن بسیار جالب است. با توجه به موفقیت بسیار زیاد Call of Duty Mobile ، بسیار عجیب به نظر می رسد که Activision سعی کند محصول دیگری را در همان فضا برای رقابت با محصول خود ، که خود به طور مرتب به روزرسانی محتوا را دریافت می کند ، عرضه کند.

منبع: GamingBolt

Apex Legends - Seer

Obi Edolasim جدیدترین افسانه ای است که به فهرست پیوست و می تواند دشمنان را با ضربان قلب آنها ردیابی کند و در عین حال با میکرو پهپادها آنها را قطع کند.

پس از مشخص شدن گیم پلی بازی Apex Legends - Season 10: ظهور ، Respawn Entertainment تریلر جدیدی را منتشر کرد که جزئیات توانایی های Obi Edolasim معروف به Seer را نشان می دهد. جدیدترین افسانه به عنوان یک هنرمند کمین توصیف می شود ، کسی که در ردیابی دشمنان خود و برچیدن هنرمندانه آنها افتخار می کند. در زیر توانایی های او را بررسی کنید.

جستجوی قلب توانایی غیرفعال Seer است و به شما اجازه می دهد تا هنگام هدف قرار دادن دیدنی ها ، ضربان قلب دشمنان نزدیک را بشنوید. تاکتیک او Focus of Attention است که از پهپادهای کوچکش برای قطع و نشان دادن دشمنان از طریق دیوارها با انفجار استفاده می کند. Exhibit Ultimate او است که یک کره را ایجاد می کند که باعث می شود دشمنان به سرعت حرکت کرده یا به داخل شلیک کنند تا مکان آنها مشخص شود.

به طور کلی ، Seer یک ردیاب بسیار جالب است ، بیشتر مناسب این است که دشمنان خود را با دقت دنبال کرده و در هنگام باز شدن آنها را از بین ببرد. زمان نشان می دهد که او چقدر در متا م effectiveثر است (یا بی اثر) ، به ویژه در نقشه به روز شده World’s Edge. در هفته آینده از زمان پخش فصل 10 در سوم آگوست ، منتظر جزئیات بیشتر باشید.

منبع: GamingBolt

Sniper Elite 4

تیرانداز سوم شخص Rebellion 2017 با رزولوشن 4K و پشتیبانی از 60 FPS با بهبود زمان بارگیری در کنسول های نسل فعلی دریافت می کند.

Rebellion Developments ’Sniper Elite 4 از بازیکنان PS5 و Xbox Series X / S به روزرسانی رایگان دریافت کرده است. این امکان را برای تیرانداز مخفی سوم شخص فراهم می کند تا در وضوح 4K و 60 FPS با زمان بارگذاری بهتر کار کند. البته دارندگان PS4 و Xbox One این نسخه را به صورت رایگان دریافت می کنند.

برای دیدن به روزرسانی نسل فعلی در حال اجرا ، پیش پرده زیر را ببینید. در جنگ جهانی دوم ، در شبه جزیره ایتالیا قرار گرفت و Sniper Elite 4 به دنبال کارل فیربرن ، تیرانداز به عنوان متحد مقاومت در برابر سرنگونی رژیم نازی است. بسیاری از عناصر مشابه عناوین قبلی مانند X-Ray kill cam و تیراندازی واقعی از بین می روند ، اگرچه این دنباله آزادی بیشتری را هنگام بازی در یک ماموریت ارائه می دهد.

در کنار تله ها و مأموریت های شبانه ، کارل در کوهنوردی مهارت بیشتری دارد ، که باعث می شود نقاط پرتری برای تیراندازی به وجود بیاید. Sniper Elite 4 در حال حاضر برای Xbox One ، PS4 ، PC ، Nintendo Switch و Google Stadia در دسترس است.

منبع:GamingBolt

محمد حسین کریمی

در حال حاضر برای تجربه‌ی بازی بتل رویال PUBG باید مبلغی را پرداخت کنید، اما با توجه به گزارش‌های جدید، احتمالاََ سازندگان این اثر به دنبال بررسی این موضوع هستند که بازی را کاملاََ رایگان کنند.

 

بازی PUBG قرار بود مدت‌ها پیش رایگان شود، اما پس از بررسی‌های مختلف، تیم سازنده تصمیم گرفت آن را رایگان نکند، اما حالا به نظر می‌رسد که آن‎‌ها قصد دارند موضوع رایگان یا همان Free-to-Play شدن این اثر را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند.

بر اساس توییت جدید منتشر شده از سوی PlayerIGN، منبع داخلی معتبر در میان طرفداران PUBG، تیم سازنده‌ی بازی قصد دارد مدل جدیدی را برای ارائه‌ی این اثر موشکافی کند. بر اساس صحبت‌های وی، به زودی یک آخر هفته رایگان برای بازی در نظر گرفته می‌شود که حکم یک آزمایش را برای تیم سازنده دارد. آن‌ها به طور دقیق واکشن طرفداران را زیر نظر خواهند گرفت و بر اساس آن تصمیم نهایی را صادر خواهند کرد.

هنوز نمی‌دانیم که این آخر هفته دقیقاََ در چه زمانی رخ خواهد داد، اما با توجه به صحبت‌های چندین منبع داخلی، این اتفاق برای ماه آینده در نظر گرفته شده است.

متقلبان برای بازی PUBG همچنان مشکلی جدی به حساب می‌آیند و به طور حتم رایگان کردن بازی کمک زیادی به آن‌ها خواهد کرد، زیرا دیگر لازم نیست اثر را خریداری کنند و تنها با ساختن یک حساب کاربری جدید می‌توانند به رویکرد اشتباه خود ادامه دهند.

مدتی پیش شرکت کرفتُن (Krafton)، سازنده‌ی عنوان PUBG، اعلام کرد که انیمیشنی بر اساس این بازی در دست ساخت قرار دارد. ادی شانکار (Adi Shankar) که تجربه‌‌ی کار بر روی مجموعه‌ی نتفلیکس Castlevania و پروژ‌ه‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی مانند The Punisher: Dirty Laundry را در کارنامه‌ی خود دارد، وظیفه‌ی کارگردانی این انیمیشن را بر عهده خواهد گرفت.

مدتی پیش نیز نقشه‌ی جدیدی با نام Taego به بازی اضافه شد، بازی‌بازان در نقشه‌ی جدید بازی PUBG می‌توانند درحالت بتل رویال با دیگر افراد رقابت داشته باشند.

منبع: گیمفا