اخبار بازی

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

فصل اول Modern Warfare 2

نیما خدارحمی

بتل رویال وارزون ۲.۰ تنها محتوای مهم فصل اول نخواهد بود!

پس از گذشت حدودا دو هفته از آغاز طوفانی بازی Call of Duty Modern Warfare 2، زمان آن رسیده که محتوایی جدید دریافت کنیم. فصل اول Modern Warfare 2 کمتر از یک هفته با ما فاصله داشته و قصد داریم در این مطلب نگاهی کامل به محتویات این فصل جذاب داشته باشیم.

بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر ۲ شروعی بی نظیر را به خود دید و توانست طی تنها ۱۰ روز، سودی یک میلیارد دلاری برای توسعه دهندگان به ارمغان آورد که این بازی را در رتبه اول بیشترین فروش در کمترین زمان در میان تمام نسخه‌های سری بازی کالاف دیوتی جای داد. اما ما همیشه می‌دانیم که انتشار نسخه‌ای جدید از سری بازی کالاف دیوتی، تنها آغاز مسیر بوده و پیچ و خم بسیاری در انتظار ماست و اولین پیچ مملو از محتوای این بازی با انتشار فصل اول آن فرا می‌رسد. در این مطلب قصد داریم نگاهی کامل به فصل اول Modern Warfare 2 داشته باشیم. باید به این نکته اشاره داشت که در این مطلب به انتشار بازی Call of Duty Warzone 2.0 نخواهیم پرداخت.

اولین چیزی که ما در این بازی طی فصل اول خواهیم دید، دو نقشه جدید است که ممکن است بسیاری از کاربران را نا امید کنند. نقشه‌های قدیمی و البته دوست داشتنی Shoot House و Shipment که در بازی Call of Duty Modern Warfare سال ۲۰۱۹ نیز آن‌ها را تجربه کردیم به این بازی افزوده خواهند شد. با این حال اینگونه گفته شده که هر دو نقشه تغییراتی به خود خواهند دید. نقشه Shoot House در روز انتشار فصل اول و نقشه Shipment در میانه فصل به این بازی افزوده می‌شوند.

فصل اول Modern Warfare 2 شش اپراتور جدید را طی فصل خواهد افزود که البته بسیاری از آن‌ها مدت‌ها پیش لو رفته‌اند. اولین اپراتور فصل اول بازی زئوس (Zeus) نام داشته که سربازی اهل کشور نیجریه بوده و بخشی از گروه ضد تروریست تاندر کورپس (Thunder Corps) است و در صورتی که بتل پس بازی را خریداری کنید، به شما تعلق می‌گیرد. دومین اپراتور معرفی شده کلاوس (Klaus) نام داشته که عضوی از نیروهای ویژه کشور دانمارک است و در میانه فصل اول در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سومین اپراتور معرفی شده، دست راست کاپیتان پرایس (Captain Price) یعنی گز (Gaz) خواهد بود که طرفداران بسیاری در این سری بازی دارد.

سه اپراتور دیگر بازی، سه فوتبالیست معروف هستند که طی عقد قراردادی میان آن‌ها و اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) به بازی Call of Duty Modern Warfare 2 و البته Call of Duty Warzone 2.0 افزوده خواهند شد. لیونل مسی (Lionel Messi) و نیمار جونیور (Neymar Jr.) از تیم فرانسوی پاری سن ژرمن و پل پوگبا (Paul Pogba) از تیم ایتالیایی یوونتوس به این بازی افزوده خواهند شد. نیمار جونیور در تاریخ ۲۱ نوامبر، برابر با ۳۰ آبان ماه، پل پوگبا در تاریخ ۲۵ نوامبر، برابر با ۴ آذر ماه و لیونل مسی در تاریخ ۲۹ نوامبر، برابر با ۸ آذر ماه به این بازی افزوده می‌شوند. در کنار این سه فوتبالیست، مدی جدید با نام CODBall به بازی Call of Duty Modern Warfare 2 راه می‌یابد که هنوز از نحوه برگزاری و تاریخ انتشار آن رونمایی نشده است.

فصل اول Modern Warfare 2 قسمتی جدید برای طرفداران بخش Spec Ops با نام High Ground نیز خواهد داشت. شما در این قسمت باید دست به شناسایی و منفجر کردن سرورهای ارتباطی دشمن بزنید و در ادامه، سه هارد درایو حاوی اطلاعات دشمن را به دست آورید. یکی از افراد مسئول خلبانی هلیکوپتر و پاک سازی مین‌ها بوده و دیگر افراد به همراه چند NPC به انجام عملیات اصلی روی می‌آورند.

در میانه فصل اول، ما شاهد از راه رسیدن حالت Co-Op جدید با نام Raid خواهیم بود که اطلاعات کمی از آن در دسترس است. تفنگ‌های جدید بازی شامل تفنگ تک تیر انداز Victus XMR، اسالت رایفل M13B، اس ام جی BAS-P و در پایان اسالت رایفل Chimera می‌شوند. سه تفنگ اول در زمان انتشار فصل اول و تفنگ Chimera در میانه فصل اول در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

فصل اول Modern Warfare 2 سیستم پرستیژ جدید را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. سیستم پرستیژ جدید بازی دارای ۵ پرستیژ در سطح‌های ۵۶، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰ و ۲۵۰ خواهد بود. زمانی که فصل اول بازی به اتمام رسید شما باید برای پرستیژ کردن در فصل‌های بعدی بازی آماده شوید. هر مرحله از پرستیژ جوایزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فصل اول Modern Warfare 2 مخصوص کاربرانی است که علاقمند به تجربه دنیای کالاف دیوتی به صورت حرفه‌ای هستند. فصل اول برای ما پلی لیست CDL Moshpit را به ارمغان آورده که می‌توان آن را پیش درآمدی بر حالت Ranked بازی دانست که طی سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. این پلی لیست تمام قوانین مسابقات جهانی CDL (Call of Duty League) را رعایت کرده و تنها در سه حالت Search & Destroy، Hardpoint و Control برگزار می‌شود. شما می‌توانید مزه حقیقی این مسابقات جذاب را از خانه خود بچشید. دیگر مهمان ما در فصل اول مدرن وارفر ۲، بتل پس جدید است که می‌توانید اطلاعات کامل مربوط به آن را در مطلب بتل پس Modern Warfare 2 در مجله سرگرمی مطالعه کنید.

بازی Call of Duty Modern Warfare 2 در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴، کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس/سری اس و پلی استیشن ۵ و رایانه شخصی در دسترس است. فصل اول Modern Warfare 2 به همراه بازی بتل رویال مورد انتظار Call of Duty Warzone 2.0 در تاریخ ۱۶ نوامبر، برابر با ۲۵ آبان ماه به انتشار خواهد رسید.

منبع:سرگرمی

معرفی کامل بازی Warzone 2.0

حمید توحیدلو

چند روز صبر کنید

شرکت اکتیویژن بلیزارد ساعاتی پیش در پیامی رسما اعلام کرد که طی هفته جاری، معرفی کامل بازی Call of Duty Warzone 2.0 را انجام خواهد داد.

اگر اخبار بازی‌ها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که شرکت اکتیویژن در ماه‌های گذشته از سه بازی جدید سری پرطرفدار کال آو دیوتی به نام‌های مدرن وارفر ۲، وارزون ۲ و موبایل پرده برداشت. از میان این اثار، بازی Modern Warfare 2 در روزهای قبل روانه بازار شد و به لطف گیم‌پلی هیجان‌انگیز خود، حسابی مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت؛ به طوری که گزارش‌ها از درآمد یک میلیارد دلاری آن حکایت دارند.

بازی کال آو دیوتی وارزون ۲ که در واقع دنباله نسخه قبلی و حالت بتل رویال سری Call of Duty به شمار می‌رود، حدود یک هفته دیگر از راه می‌رسد. با این وجود، تیم سازنده هنوز اطلاعات چندان زیادی از بازی ارائه نکرده و جزئیاتی درباره حالت‌های آن در دسترس نیست. بر این اساس، شرکت اکتیویژن بلیزارد مدتی قبل در پیامی رسما اعلام کرد که طی روزهای آینده با انتشار ویدیوهای متعدد، به طور کامل از بازی Warzone 2.0 و حالت چندنفره جدید DMZ رونمایی می‌کند.

انتظار می‌رود که در جریان این مراسم، تریلرهای گوناگونی از گیم‌پلی و مکانیزم‌های جدید بازی به نمایش گذاشته شود. بهتر است بدانید که ظاهرا در سال ۲۰۲۳ میلادی یک نقشه جدید با نام Resurgence برای وارزون ۲.۰ عرضه می‌شود که توسط شرکت Toys for Bob توسعه می‌یابد.

بازی Call of Duty Warzone 2 قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان ماه) به صورت رایگان برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و رایانه شخصی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر ۲ در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و همچنین پلتفرم رایانه شخصی در دسترس قرار دارد. نسخه نسل هشتم و نهم بازی به ترتیب با قیمت‌های ۶۰ و ۷۰ دلار در فروشگاه‌های رسمی به فروش می‌رسند.

منبع:سرگرمی

https://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2022/10/god-of-war-ragnarok-image.jpg

حمید توحیدلو

لحظه‌شماری برای رگناروک

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی به تازگی تصاویر جدیدی از God of War Ragnarok منتشر کرده که محیط‌های خیره‌کننده قلمروهای بازی را نشان می‌دهد.

زمان چندان زیادی به عرضه بازی جدید خدای جنگ باقی نمانده و در حال حاضر بسیاری از هواداران بی‌صبرانه منتظر آغاز ماجراجویی جدید کریتوس و آترئوس هستند. در همین راستا، چند وقتی است که بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی اطلاعات بیشتری از محصول جدید استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) به اشتراک می‌گذارد که در تازه‌ترین این اقدام‌ها، ساعاتی قبل شش تصویر خیره‌کننده از محیط‌های مختلف بازی به نمایش گذاشته شد.

هر کدام یک از این تصاویر مربوط به قلمروهای گوناگون از اساطیر اسکاندیناوی است. در حقیقت، بازی در مجموع دارای ۹ قلمرو مختلف بوده که این تصاویر میدگارد، نیفل‌هایم، موسپل‌هایم، الف‌هایم، هل‌هایم و سوارت‌آلفهایم را نشان می‌دهند. یکی از نکات جالب این است که شخصیت میمیر در هل‌هایم حضور ندارد. این در حالی است که او در دیگر قلمروها کریتوس و آترئوس را همراهی می‌کند.

در نگاه اول، گرافیک فنی و کیفیت بصری بازی بی‌نظیر به نظر می‌رسد که ظاهرا تیم سازنده وقت زیادی را صرف طراحی جزئیات بازی کرده است. ناگفته نماند که این تصاویر برگرفته از روی نسخه پلی استیشن 5 بازی است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه PS5 بازی خدای جنگ رگناروک در وضوح تصویر 4K اجرا می‌شود که البته احتمالا گزینه دیگری نیز برای تنظیمات گرافیکی آن در نظر گرفته شده است. به علاوه، این عنوان با ویژگی‌های جذاب کنترلر دوال سنس یعنی بازخورد لمسی و ترینگرهای تطبیق‌پذیر سازگار بوده و از همه مهم‌تر، از صدای سه بعدی پشتیبانی می‌کند.

بازی مورد انتظار God of War Ragnarok قرار است در تاریخ ۹ نوامبر سال جاری میلادی (۱۸ آبان ماه) به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود. شما همین حالا می‌توانید بازی مزبور را به طور دیجیتالی از طریق فروشگاه رسمی پلی استیشن پیش خرید کنید که در این صورت، زره Risen Snow برای کریتوس و تونیک Risen Snow برای آترئوس را به رایگان دریافت می‌کنید.

https://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2022/10/god-of-war-ragnarok-image.jpg

https://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2022/10/god-of-war-ragnarok-image-4.jpg

https://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2022/10/god-of-war-ragnarok-image-3.jpg

https://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2022/10/god-of-war-ragnarok-image-2.jpg

https://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2022/10/god-of-war-ragnarok-image-5-scaled.jpg

https://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2022/10/god-of-war-ragnarok-image-6-scaled.jpg

در خلال این گفته‌ها، بهتر است بدانید که بر اساس برخی گزارش‌های غیر رسمی، نسخه نسل هشتم بازی در زمان عرضه نزدیک به ۱۱۸ گیگابایت حجم دارد که احتمالا آپدیت روز اول عرضه نیز در حدود ۱۸.۴ گیگابایت خواهد بود. این در حالی است که پیش‌تر حجم بازی برابر با ۹۰.۶ گیگابایت اعلام شده بود.

داستان بازی جدید خدای جنگ کمی بعد از اتفاقات نسخه قبلی جریان دارد. در واقع، طبق پیش‌بینی‌ها، فیمبول وینتر از راه رسیده و تمام ۹ قلمرو را تحت تاثیر خود قرار داده است. کریتوس به همراه پسرش، آترئوس برای پاسخ معماها سفر پرماجراجویی را به هر یک از قلمروها آغاز می‌کند و از طرفی، نیروهای آزگارد نیز برای نبردی که از قبل پیش‌گویی شده، آماده می‌شوند؛ جنگی که جهان را به کلی نابود خواهد کرد! در همین حین، مادر بالدر یعنی فریا نیز از طلسم خود فرار کرده و قصد دارد انتقام مرگ پسرش را از کریتوس بگیرد.

درباره انتشار بازی برای پلتفرم رایانه شخصی تا به امروز حدس و گمان‌های زیادی مطرح شده است.در واقع، شرکت سونی انتشار این بازی برای پی سی را تایید نکرده، اما خوب این است که مدتی پیش رئیس کل استودیوهای پلی استیشن در پیامی خاطرنشان کرد که آثار انحصاری سونی یک سال پس از عرضه روی کنسول، برای کامپیوتر نیز منتشر می‌شوند. بدین ترتیب، هرچند که او به صراحت به انتشار گاد آو وار رگناروک برای کامپیوتر اشاره نکرد، اما در مجموع چندان دور از انتظار نیست که این بازی در سال آینده تقدیم پی سی بازها شود.

منبع: سرگرمی