اخبار بازی

بازی Grand Theft Auto 5

آشنا علی‌پور

در این تریلر ویژوال‌های به‌روز با کیفیت بالاتری از بازی به نمایش گذاشته شد؛ همچنین از تعویق اکران بازی تا مارس ۲۰۲۲ (۱۰ اسفند) خبر داده شد.

خبرهای آمده از رویداد پلی‌ استیشن PlayStation Showcase 2021 حسابی سرو صدا کرده‌اند. در این میان از تریلر جدید بازی GTA 5  هم اخبار جدیدی به دستمان رسیده است.

تریلر جدیدی برای بازی GTA 5 در next-gen منتشر شده است. ویدیو نشان از ویژوال‌ها و جلوه‌های بصری جدید بازی می‌دهد؛ در داستان بازی نیز تغییراتی اعمال شده و در انتها در تریلر خبر به تعویق افتادن تاریخ اکران بازی اعلام می‌شود.

رویداد PlayStation Showcase سونی که بسیاری منتظرش بودند آغاز شده است. در هرلحظه این رویداد از اخبار، اعلانات و تریلرهای هیجان‌انگیز بیشتری رونمایی می‌شود. بازی سرقت بزرگ اتومبیل یا Grand Theft Auto 5، شاهکار بی‌نظیر کمپانی راک استار (Rockstar) است؛ درمورد این بازی هم در رویداد مذکور خبرهای جدیدی منتشر شده است.

تغیرات نسخه جدید بازی Grand Theft Auto 5

در نسخه جدید از بازی Grand Theft Auto 5 که بر روی PS5/Xbox سری X اجرا می‌شود، تغییرات زیادی را شاهد خواهیم بود. با توجه به تریلر جدید بازی، این نسخه از بازی حرکات روان‌تر برای کاراکترها، داستان بازی فعال‌تر و کیفیت تصویری بهتری خواهد داشت. در مقایسه با GTA 5 اجراشده روی PS4 و Xbox One، کیفیت این تریلر بهتر بود. البته باید اشاره کرد که درنهایت هنوز هم‌ بازی آن چیز بی‌نظیری نیست که طرفداران انتظارش را داشته‌اند.

در این میان مهم‌ترین نکته بیان شده در تریلر جدید بازی، خبر تعویق تاریخ اکران GTA 5 است. تاریخ اکران بازی از ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۱ (۲۰ آبان) به مارس سال ۲۰۲۲ (۱۰ اسفند) تغییر کرده است. هنوز هیچ‌یک از کمپانی‌های راک استار و تیک‌تو (Take-Two) در مورد این خبر بیانیه‌ای صادر نکرده‌اند. به طور قطع به‌زودی اطلاعات بیشتری از سوی کمپانی‌ها به دستمان می‌رسد.

منبع: دنیای بازی

  • pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی