اخبار بازی

Apex Legends - Seer

Obi Edolasim جدیدترین افسانه ای است که به فهرست پیوست و می تواند دشمنان را با ضربان قلب آنها ردیابی کند و در عین حال با میکرو پهپادها آنها را قطع کند.

پس از مشخص شدن گیم پلی بازی Apex Legends - Season 10: ظهور ، Respawn Entertainment تریلر جدیدی را منتشر کرد که جزئیات توانایی های Obi Edolasim معروف به Seer را نشان می دهد. جدیدترین افسانه به عنوان یک هنرمند کمین توصیف می شود ، کسی که در ردیابی دشمنان خود و برچیدن هنرمندانه آنها افتخار می کند. در زیر توانایی های او را بررسی کنید.

جستجوی قلب توانایی غیرفعال Seer است و به شما اجازه می دهد تا هنگام هدف قرار دادن دیدنی ها ، ضربان قلب دشمنان نزدیک را بشنوید. تاکتیک او Focus of Attention است که از پهپادهای کوچکش برای قطع و نشان دادن دشمنان از طریق دیوارها با انفجار استفاده می کند. Exhibit Ultimate او است که یک کره را ایجاد می کند که باعث می شود دشمنان به سرعت حرکت کرده یا به داخل شلیک کنند تا مکان آنها مشخص شود.

به طور کلی ، Seer یک ردیاب بسیار جالب است ، بیشتر مناسب این است که دشمنان خود را با دقت دنبال کرده و در هنگام باز شدن آنها را از بین ببرد. زمان نشان می دهد که او چقدر در متا م effectiveثر است (یا بی اثر) ، به ویژه در نقشه به روز شده World’s Edge. در هفته آینده از زمان پخش فصل 10 در سوم آگوست ، منتظر جزئیات بیشتر باشید.

منبع: GamingBolt

  • pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی