اخبار بازی

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

فیلم سینمایی فورتنایت

محسن شجاعی

به گزارش وبسایت The Information اپیک گیمز قصد دارد به هر شیوه‌ای میزان محبوبیت و فراگیری عنوان بتل رویال خود را گسترش دهد و در همین راستا بحث ساخته شدن فیلم سینمایی فورتنایت اکنون در حال بررسی است و به احتمال قوی اجرایی خواهد شد.

داستان عرضه بازی فورتنایت و پابچی و فراگیر شدن ژانر بتل رویال به صورت ناگهانی و همگانی برای تمامی اهالی گیم تکراری و خسته گننده است و بارها درباره آن صحبت شده‌است. می‌دانیم که میزان درآمد اپیک گیمز از پروژه بتل رویال خود به قدری بالا بود که تصمیم گرفت به پشتوانه آن، پلتفرم فروش بازی‌های PC خود را راه اندازی کند و با هدیه دادن بازی‌های محبوب به صورت رایگان به مخاطبان، بستن قراردادهای انحصاری با استودیوهایی نظیر رمدی و تقسیم سود بیشتر به ناشران هم مخاطبان و هم ناشران را به سمت خود جلب کند. شاید به عقیده بسیاری Fortnite در نفطه عطف کارنامه خود قرار داشته باشد و میزان محبوبیت آن با هیچ عنوانی قابل مقایسه نباشد اما، ظاهرا اپیک گیمز پتانسیل‌های بیشتری در این بازی می‌بیند.

به گزارش وبسایت The Information اپیک گیمز قصد دارد به هر شیوه‌ای میزان محبوبیت و فراگیری عنوان بتل رویال خود را گسترش دهد و در همین راستا بحث ساخته شدن فیلم سینمایی فورتنایت اکنون در حال بررسی است و به احتمال قوی اجرایی خواهد شد. گزینه اول اپیک برای گسترش مخاطبان بازی، بازی پر پتانسیل موبایل بوذ که به دلیل دعوی حقوقی با ابر شرکت‌های گوگل و اپل، دچار اختلال شده و تقریبا راکد است و بنابراین مسئولان استودیو تصمیم گرفتند با حرکت به سمت صنعت سینما، اهداف خود را پیگیری کنند.

لازم به ذکر استاین اطلاعات صرفا در حد شایعه هستند و نباید بیش از اندازه به آن‌ها اعتبار داد اما، با توجه به علمکرد اپیک طی چند وقت اخیر، گزینه ورود به صنعت سینما چندان دور از ذهن نخواهد بود.

منبع:دنیای بازی

آپدیت جدید eFootball

محسن شجاعی

شرکت کونامی بار دیگر ضمن عذرخواهی مجدد، به طرفداران وعده داد با آپدیت جدید eFootball بخش وسیعی از مشکلا‌ت و باگ‌های فنی بازی رفع خواهند شد و شرایط بازی از نظر کیفی و تجربه مخاطبان به طور کلی تغییر خواهد کرد.

شرکت ژاپنی کونامی طی سال‌های اخیر به خوبی توانسته بود با ارائه یک گیم‌پلی درگیر کننده و واقع گرایانه از بازی فوتبال و پیاد سازی درست جنبه‌های مختلف این ورزش نظیر حمله، دفاع درگیری‌های تن به تن و … اختلاف فاحش میان جامعه مخاطبان PES را با رقیب سنتی خود، FIFA تا حد زیادی کاهش بدهد. تصمیم آن‌ها مبنی برا عرضه نسخه جدید در قالب یک بازی Free 2 Play و سرویس محور، مسلما جسورانه و بی‌باک بود و نگرش‌های نسبت به این بازی از ابتدا با تردیدهایی همراه بود. eFootball سی‌ام سپتامبر منتشر شد و گرافیک فنی و هنری ضعیف بازی در کنار باگ‌ها و ایرادات فنی متعدد سبب شد این بازی به رکورد نه چندان قابل افتخار ضعیف‌ترین بازی تاریخ پلتفرم استیم از دیدگاه مخاطبان دست پیدا کند.

کونامی ضمن عذرخواهی به طرفداران وعده داد شرایط به زودی تغییر خواهد کرد. آن‌ها شب گذشته ضمن معرفی آپدیت جدید eFootball و عذرخواهیی مجدد، بار دیگر وعده دادند این آپدیت بخش وسیعی از ایرادات بازی را رفع کند. این آپدیت ششم آبان ماه (۲۸ام اکتبر) منتشر می‌شود و هدف آن رفع ایرادات مربوط به کات‌سین‌های بازی، انیمشین‌های عجیب صورت بازیکنان و رفتار غیر طبیعی توپ در شرایط مختلف خواهد بود. کونامی همچنین اعلام کرد از بازخوردهای مخاطبان برای یافتن و رفع ایرادات در آپدیت‌های آینده استفاده خواهد کرد.

eFootball هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: دنیای بازی

نسخه بتا Battlefield 2042

محسن شجاعی

مطابق اطلاعیه رسمی استودیو DICE تاریخ آغاز نسخه بتا Battlefield 2042 از ۱۴ام مهر ماه خواهد بود. بتای بازی به مدت چهار روز و تا تاریخ ۱۷ام مهر ادامه خواهد داشت. بتا شامل یک مپ چهار specialist و یک حالت است.

شایعات متعددی در ماه‌های اخیر خبر از برگزاری بتا بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در اوایل ماه اکتبر می‌دادند اما، تیم سازنده بازی و ناشر، استودیو دایس و الکترونیک آرتز واکنشی نسبت به این اخبار نشان نمی‌دادند. بالاخره روز گذشته شرکت EA با انتشار یک اطلاعیه تاریخ برگزاری این نسخه بتا را اعلام کرد. بتای بتلفیلد ۲۰۴۲ از چهاردهم ماه جاری (ششم اکتبر) آغاز می‌شود و به مدت چهار روز و تا پایان ۱۷ام مهر ادامه خواهد داشت. حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بتا نیز اعلام شد.

تمامی کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند می‌توانند از ششم اکتبر شروع تجربه نسخه بتا Battlefield 2042 بکنند. سایر علاقه‌مندان باید تا هشتم اکتبر منتظر باشند و سپس به جمع بازیکنان ملحق شوند. تمامی افراد می‌تواند پری‌لود بازی را از ۱۳ام مهر (پنجم اکتبر) آغاز می‌شود. الکترونیک آرتز اعلام کرد پیشرفت‌ها و نتایج بتا بازی قابل انتقال به نسخه نهایی نیستند.

بتا شامل یک مپ، Orbital و یک حالت، Conquest است و ظاهرا سازندگان در حال حاضر قصد رونمایی از حالت‌های Battlefield Portal و Hazard Zone را ندارد. چهار اسپیشالیست به نام‌های Webster Mackay ،Maria Falck Pyotr “Boris”،Guskovysky و Wikus “Casper” Van Daele در دسترس خواهند بود.

شما در ادامه می‌توانید مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی را بررسی کنید.

حداقل سیستم مور نیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰ شصت و چهار بیت
  • پردازنده: AMD Ryzen 5 3600 یا Core i5 6600K
  • رم: هشت گیگابایت
  • ویدیو مموری: هشت گیگا بایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1050 Tiیا AMD Radeon RX 560
  • دایرکت ایکس: ورژن ۱۲
  • سرعت اینترنت: ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه یا بیشتر
  • فضای مورد نیاز: ۱۰۰ گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰ شصت و چهار بیت
  • پردازنده: AMD Ryzen 7 2700X یا Core i7 4790
  • رم: شازنده گیگابایت
  • ویدیو مموری: شانزده گیگا بایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 3060 یا AMD Radeon RX 6600 XT
  • دایرکت ایکس: ورژن ۱۲
  • سرعت اینترنت: ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه یا بیشتر
  • فضای مورد نیاز: ۱۰۰ گیگابایت

منبع:دنیای بازی

سریال The Last of Us

علیرضا قطبی

اولین تصویر رسمی از قهرمانان سریال “The Last of Us” منتشر شد، نیل دراکمن خالق و کارگردان فرنچایز دیروز این عکس را در پست توییتر خود به اشتراک گذاشت و بسیاری از طرفداران را غافلگیر کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

 

 

در این تصویر ما یک نمای پشت سر را از بازیگران اصلی سریال، پدرو پاسکال (جوئل) و بلا رمزی (الی) می‌بینیم که نظاره گر افقی آخرالزمانی از لاشه‌های یک هواپیما در دشتی متروک هستند.

سریال The Last of Us

بازی  “The Last of Us” در سال ۲۰۱۳ توسط استودیوی ناتی داگ ساخته شد، این بازی یک عنوان ترسناک درسبک اکشن – بقا است که تاکنون بیش از ۱۷ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است و داستان دو بازمانده به نام‌های جوئل و الی در دنیای آخر الزمانی و بی‌رحم روایت می‌کند.

بیست سال پس از اینکه شیوع بیماری همه‌گیر و عفونی بشریت را نابود می‌کند، جوئل و الی دو بازمانده هستند که به طور اتفاقی با هم هم‌سفر می‌شوند و برای زنده ماندن مجبور به گرفتن تصمیماتی سختی می‌شوند که برای همیشه زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد.

گابریل لونا (تامی)، آنا تورو، مرل دندریج، نیکو پارکر، جفری پیرس، ماری بارتلت و کان اونیل از دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه درکنار پاسکال و رمزی به ایفای نقش می‌پردازند.

متن سریال “The Last of Us” توسط خالق مجموعه تحسین شده “چرنوبیل“، کریگ مازن و نویسنده اصلی بازی، نیل دراکمن نوشته شده است. این سریال اقتباسی از وقایع بازی اول است.

کانتمیر بالاگوف، علی عباسی، یاسمیلا ژبانیچ و نیل دراکمن از کارگردان این سریال هستند. کریگ مازن، کارولین استراوس ، رئیس استودیوی ناتی داگ، ایوان ولز، اسد قزلباس و کارتر سوان تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده دارند. این سریال به صورت مشترک توسط استودیوی تلویزیونی سونی و کمپانی پلی‌استیشن پروداکشنز تولید خواهد شد.

منبع : دنیای بازی