اخبار بازی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

تاریخ انتشار Crash Team Rumble

شایان ترمیمی

تاریخ انتشار Crash Team Rumble پس از گذشت چند ماه از معرفی توسط اکتیویژن مشخص شد که بدین ترتیب برای تجدید دیدار با این شخصیت مدت زمان زیادی منتظر نخواهیم ماند.

به تازگی اکتیویژن بلیزارد (Activision-Blizzard) پس گذشت تنها چندماه، از تاریخ انتشار Crash Team Rumble رونمایی کرد. این بازی چند نفره 4V4 در تاریخ 30 خرداد 1402 بر روی پلتفرم های نسل قبل و جدید منتشر می شود. همچنین بتای خصوصی این بازی برای کسانی که آن را پیش خرید کنند از تاریخ 31 فروردین تا 4 اردیبهشت 1402 باز خواهد بود. این بتا شامل ۵ شخصیت کرش، کوکو، تانا، نئو کورتکس، دینگودایل و البته ۳ نقشه می‌شود.

بازی Crash Team Rumble در دو نسخۀ استاندارد و دیلاکس در دسترس قرار خواهد گرفت که به ترتیب 30 و 40 دلار قیمت دارند. در این بازی، بازیکنان باید بیشترین تعداد میوۀ ممکن را برای تیم خود جمع‌آوری کرده و در عین حال تلاش کنند تا جلوی جمع‌آوری میوه از سوی رقیب را بگیرند. کاراکترهای مختلف در Crash Team Rumble قدرت منحصر به فرد خود را دارند و طبق اعلام اکتیویژن، این بازی از کراس-پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند. شما می توانید تریلر معرفی بازی چند نفره Crash Team Rumble را نیز تماشا کنید.

منبع:IGN , جیجوگیم